مطالب مرتبط:
تداوم محاصره و تجاوز اشغالگران به بیمارستان های غزه
حمله راکتی از غزه به اشدود در ششمین ماه جنگ
 بازی دوگانه آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی و جنگ غزه
ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد
ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 08:452024-03-26بين الملل

جنگ غزه، تداوم ناکامی های بی بی 


رژیم صهیونیستی قادر به تغییر معادلات ایجاد شده به دنبال عملیات توفان الاقصی نیست، لذا اصرار بر ادامه جنگ ثمره ای جز تشدید ناکامی و افزایش هزینه برای این رژیم و حامیانش در برنخواهد داشت.

- رژیم صهیونیستی قادر به تغییر معادلات ایجاد شده به دنبال عملیات توفان الاقصی نیست، لذا اصرار بر ادامه جنگ ثمره ای جز تشدید ناکامی و افزایش هزینه برای این رژیم و حامیانش در برنخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بصیرت، با گذشت 170 روز از عملیات توفان الاقصی، جنگ در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین شهدای تجاوزات از هفتم اکتبر به 32 هزار و 142 تن و تعداد مجروحان به 74 هزار و 412 تن رسیده است.

علاوه بر درگیری های پراکنده در رفح در جنوب غزه، نیروهای اشغالگر به طور متوالی به یورش به مجتمع پزشکی الشفا در غرب شهر غزه ادامه می دهند.

کادر درمان و بیماران در بیماستان الشفا در محاصره هستند و از سازمان های بین المللی درخواست مداخله برای نجات جانشان را دارند.

این دومین بار است که نیروهای اسراییلی از زمان آغاز جنگ در نوار غزه در هفت اکتبر 2023 به مجتمع پزشکی شفا حمله می کنند و پس از حداقل یک هفته محاصره در 16 نوامبر برای اولین بار به آن حمله کردند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - ادامه - صهیونیستی - وزارت بهداشت فلسطین - الاقصی - عملیات - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه، تداوم ناکامی های بی بی 

جنگ غزه، تداوم ناکامی های بی بی